mandag den 24. september 2007

Gear-skift

Så er der endelig kommet gang i den, og jeg skriver på livet løs (sådan da) på specialet.
Det med at bruge sommeren var så som så, og det var vist ret begrænset hvad jeg fik udrettet, udover at spore mig ind på et mere konkret emne. Men det er jo bestemt heller ikke at kimse af!

Rus-arbejdet (jeg har jo naturligvis taget endnu en tørn som rusvejleder) er næsten overstået, så nu skulle der være rig lejlighed til at få knaldet nogle speciale-relevante sider af.
Jeg er afgjort ved godt mod!

2 kommentarer:

Pia Winther sagde ...

skal man dermed tolke at du faktisk laver noget? Sådan noget rigtigt noget??? ikke bare pjat? Bliver du så snart færdig eller hva?

husk lige at huske den 27. oktober! Midt i al travlheden, ellers er vi faktisk nogle der vil blive lidt kede af det!

Unknown sagde ...

Ej hvor dejligt... Krydser fingre for at det bliver et helt fantastisk speciale (også selvom du sikkert ikke har brug for krydsede fingre) ;-)